Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amatörvideo arabsex sex hikayeleri


amatörvideo arabsex

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
YENGEM VE KIZKARDEŞİ
 selamlar ben 20 yaşında bir gencim bizim evimiz iki  katlıdır üst katta abim alt katta babamgille ben oturuyordum. o gün abim babamları ald
991
Kilolu Ile Paralı Sex
| Bundan 5 sene önce yaşanmış bir anımı anlatmak istiyorum adım murtaza benim arkadaslarım genellikle kız olurdu erkeklerle am göt muhabbeti yapmay
276
Arkadaslarimin Karima Olan Hayranliklari
Arkadaşlarımın Karıma Olan Hayranlıkları Benim karım hayatınızda görebileceğiniz en iri memeli kadındır.Biz ne zaman sevişsek önce memeleri uzun bir
217
Gelin Ve Komşusuyla
Bundan 3 sene önceydi memlekete gittim akrabalarım beni çok sever. Özellikle halam. Halamın büyük oğlu kamyon şoförüdür. Eşi gerçekten güzel bir vücud
164
Teyzemi Mutfakta
slm ist`dan bir yabancı size teyzemle olan bir birlikteliğimi anlatıcam.ben 18 yaşımda bir lise öğrencisiyim.teyzem ise 30 yaşında idi bu olayda 1 haf
1424
Abim Ve Dayımla
Merhaba ben 23 yaşında siyah permalı saçlı kahverengi gözlü bronz tenli son derece seksi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire
465
Okumayın... Utanıyorum!..
|Utanıyorum yaşadıklarımdan... Her şey bir anda gelişti. Aklım neredeydi?.. Eşimi ve çocukları ailesinin yanına Kütahya’ya göndermiştim. Otobüs
228
Halamın Seksi Kızı
Bir gün evde halamın kızıyla yalnız kalacaktım Merve 18 yaşında çok seksi bir kızdır halamın kızı.beraber konuşurken konu arkadaşlığa gelmişti. daha s
430
isten dönüste
Merhaba ben Almanyadan Asli,Yasim 24 evliyim esim özel bir sirkette calisiyor ve sabah eve geliyordu bende Doktor yaninda calisan ve aksam eve dönerke
1437
Eşimin karşısında Babam
Okuyanlara selam. Babamlarla farklı ilçelerde oturuyoruz. 5-6 ay kadar önce annem ve babam bize gelmişlerdi. Ha bu arada kendimizden bahsedeyim. Ben
26639
Annem Evdeydi Ama Cansuyu Yedim
Annem Evdeydi Ama Cansuyu Yedim Mrb ben istanbulda oturuyorum yaklaşık bir sene önce bir arkadaşımın çıktığı bebek gibi kız vardı ben o gün işten
571
Ankara Da Party
Ankara da Party Ankara`da çok yakın bir arkadaşım var. Bir akşam beni içmeye davet etti, çok güzel bir kızla tanıştırdı. 18 yaşında uzun boylu etine
344
Amanda
Selamlar adım demet almanyada yaşıyorum burda okuyorum lezbiyenliğe ilk türkiyede başlamıştım Antalyaya gelen bir turistle bizim evde sevişmiştim kadı
483
Dilegim Kabul Oldu Sonunda
Dilegim kabul oldu sonunda Ben suat ve esim32 yasinda ve 14 yildir lmanyada yasiyoruz. Esim bir gün telasla eve geldi ve kendisine sözlü tacizde bulu
406
Zaten Malmış
Selamlar hemen konuya geçiyorum. Benim otobüs her zamanki yerinde D.bakırın en işlek caddelerinden ofiste bekliyordu bende hemen bindim oturacak yer o
67
Beni Becerdi
Ben 18 yaşında iri göğüslü çok güzel bir kızım. Annemle ve 11 yaşındaki kızkardeşimle birlikte yaşıyoruz. Babamdan bize kalan apartmanın kirasıyla iyi
0
Abla Kardis
Abla kardiş Fazla sıcağı sevmemZevce da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında ama
223
Karım harika
Slm arkadaşlar ben hakan 33yş izmirde yaşamaktayım 8senelik evliyim karim günay 30yaşında minyon tipli ama muhteşem fizige sahiptir karımla 18yasında
4600
Çiftlerle Kamerayla
Ben 29 yaşında genç atletik yapılı ama fazla yakışıklı değilimdir. yalnız yaşıyorum doğuluyum bundan 6 ay kadar önce web cam sohbet ediyordum gecenin
366
Offff Of
|güzel bir yaz akşamıydı. ben arkadaşlarla dışarıda top oynuyordum.hep beraber anlaşmıştık gece de aşağıya ineceğiz dedik.olaylar bu an başladı.gece
445