Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

direk 89 movie izle sex hikayeleri


direk 89 movie izle

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Kaynanam Ve Ben
Benim 64 yaşında almanyalı bir kaynanam var kendisi fazla güzel çokgüzel olmasada çekici ve seksidir kocası prosttan ameliyat olunca seks olayıkesildi
960
hkYMCMWjsrSeeCwnqf
lYkuBL ekwhsesnttkr, [url=http://kfoplypbiics.com/]kfoplypbiics[/url], [link=http://pnrbahuwckoa.com/]pnrbahuwckoa[/link], http://yudbekidywbc.com/İs
0
SlYWqfPCoLw
Why did you come to ? http://www.jubileusul.org.br/nota/833 benoquin monobenzone cream Chloe had become unwell at the party after downing vodka shots
0
Kotu Ruh
Kötü Ruh Bi gün ofiste oturmuş çalışıyordum. Genelde de en son ben çıkardım işyerinden. O gün de aynen öyle olacaktı. Birazda nette takılayım demişti
597
Zaten Malmış
Selamlar hemen konuya geçiyorum. Benim otobüs her zamanki yerinde D.bakırın en işlek caddelerinden ofiste bekliyordu bende hemen bindim oturacak yer o
97
Eniştemin Gazabı
Slm ben ahmet antakyalıyım 18 yaşında hafıf kiloluyum ama kalçalarım bır kızı çatlatacak kadar guzeldır neyse hikayeme geçeyim bir gece halamlarda yat
245
Şişman Ve Yaşlı Hastasıyım
|slm arkadaşlar inanın bu bölümleri okudugum zaman kendimden geçiyorum yarragım pantolonuma sıgmaz oluyor ben 27 yaşında ama 22yaşını gösteren biriyim
747
QMNxVtmTOlvIrm
V9wRfr http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.comİsim : Mail : john@hotmail.com
0
AZGIN LİSELİ BAKİRE 2
baktım saat 12 olmuştu yemeğe çıkanlar olduğu için öğle arası işyeri biraz sakin oluyordu, ne olacaksa olsun diye düşündüm tmm dedim serpile seni inle
3009
Bilgisayar Tamiri
Dersimin olmadığı bir gün ara sıra yanına uğradığım ilçe milli eğitim şube müdürü arkadaşımın yanına uğramıştım. Otururken kırk yaşları civarında oldu
121
Olgun Hastası
| başımdan geçen ve hayatımın akışını değiştiren olay ben orta okula giderken oldu-şu an 34 yaşındayım- aynın zamanda aile dostumuz olan münevver
121
Sniper
kızarkadasımla arkadasların evıne gıtmısıtk.onu eve aldım ve heyecanlasarılıp optum.sonra odaya gıttık ve onu kucagıma oturtup operek soymayabasladım.
624
Ilk Deneyimim Ama Son Degil
İlk Deneyimim Ama Son Değil :) Merhabalar. Şu an 24 yaşındayım. 1. 72 Boyunda, 53 kilogram, kumral ve bakımı çok seven birisiyim. Bu siteyi çok sevdi
796
O Gece Cok Eglendik
O Gece Çok Eğlendik! Arkadaşım Aldaş ile uzun süre önce tanışmıştık. Boş zamanlarımızda barlara gidip içmek en büyük keyfimizdi. Tabi içki mezesiz ol
194
Motosiklet
Ben 21 yasında antepte oturan biriyim bigun abim bana bugun bizde kalmalısın yarından itibaren ben bi iki haftalıgına sehirdısına gidecegim dedi sen
790
Kimseye Söylemedim
Taksimde bir borsa aracı kurumda dialer olarak çalışıyorum..ise başlayalı 6 ay oldu.. daha önce bir ara amatör mankenlik yapmıştım..Bürodaki müdürlerd
1388
Okul Kömürlügünde Komşu Kızı
Slm millet ben efekan 26 yaşındayım lise yıllarında başımdan geçen banagöre muhteşem bi hikayemi anlatmak istiyorum gebze lisesi 2,sınıfta okuyorum o
242
Zavallı Apo
Bir gün hep beraber kafede otururken arkadaslarla kafede calısan arkadasım APO geldı götü o kadar iriydiki sikim dimdik olmustu . o neydı yahu her ney
193
Hiç Hesapta Yokken
|Selamlar. İsmim Salim. Ben bundan 15 gün kadar önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. Diğer anlatılan anılardan biraz daha farklı bir hik
652
Dolmuştaki Hatun
merhaba ben türkiyenin engüzel şehirlerinden biri olan antalyada dolmuşişletiyorum bir gün evden duraga gitmek için yola çıktım bizim dolmuşlardan bir
745