Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

evinde ögrencisini götten siken turk hoca izle sex hikayeleri

evinde ögrencisini götten siken turk hoca izle

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
KOCASI SUNDU
F..... nin annesi hastanede yatıyordu.Hanımı yanında refakatçıydı.Bir çiçek alıp ziyarete gittiğimde yanında E....... vardı.Beni görünce gözleri ışıld
436
Muhtesem Tatil
Slm ben yurtdisnda yasiyorum her sene turkiyeye tatil icin gelirim.neyse fazla uzatmiym.turkiyeye ulastigimin ikinci gunuydu.kaldigim yer ufak bi pans
594
Çiftlerle Kamerayla
Ben 29 yaşında genç atletik yapılı ama fazla yakışıklı değilimdir. yalnız yaşıyorum doğuluyum bundan 6 ay kadar önce web cam sohbet ediyordum gecenin
538
Ablamı Domalttım
SELAMLAR SIZE ISTANBULDAN YAZIYORUM..YAZIYORUM CUNKU ARTIK DAYANAMIYORUM. SIZE ABLAMI NASIL DOMALTIP SIKTIGIMI ANLATMAK ISTIYORUM.ABLAM BEYAZ TENLİ KU
Patlayan Lastik
Saatlerdir yollardaydım. Bayağıda yorulmuştum ki birden arabanın dengesi bozuldu. Sağa sola yalpa yaparak, zorla da olsa arabayı yolun kenarında durdu
107
GERcEK ILsKi 2
GERÇEK İLŞKİ 2 biraz eylendikten sonradiskodan çıktık sahilde dolaştık biraz tabi şakalşıyorduk asramızda ufak tefek el hareketleri oluyordu ama birb
702
Hulya
Hülya Merhaba ben 17 yaşında, uzun boylu, beyaz tenli, uzun saçlı yakışıklı bir gencim.. Neyse konuya gidelim.. Bir gün çarşıda yani cafede arkad
567
OKUL
ben dersi anlatırken bir an arkama yaslandım. merve’nin göbeğini açıkta bırakan bodysinin içinden beyaz kilodunu gördüm. Ve içimden o anda merve ile b
687
DAYAYIP İTTİM
 ben oldukca sapık ruhlu biriyimdir.  orta okuldayken iyice azmaya başladım  geceleri kız kardeşlerimi okşamaya başladımıştım onları ok
992
narkozla ablami siktim
Merhaba arkadaşlar Ben Ablamı Siktim ve bu seks hikayeleri sitesinde anlatacağım.. Bizzat yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. İsmim Okan
2738
Kuzenim Suna
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Kuzenim 30 yaşında evli ve 3 çocuk annesi. Kendisi 1.65 boyunda balık etli güzel bir kadın.Ben ise 1.84
428
Külotuna Bosaldim
|bizim bir komsumuz var sarisindir.afetin ta kindisidir.ve evleri giris katindadir.ne zaman bahçeye çamas1rlar1n1 assa ve o çamas1rlar1n1n aras1nda k1
526
Köpegim Hepimizi Becerdi
Mrb benim adım begüm 15 yaşındayım. antalyada oturuyoruz bu sene liseye başladım kızmeslek lisesine gidiyorum. neyse hikayeme geçiyim benim hikayem ba
1215
Tatilimdeki Turist Kiz
Tatilimdeki turist kız Tatilde arkadaşlarla Alanyaya gittik.18 yaşlarında 4 kişiyiz.İlk akşam elimizde sigarayla asansöre bindik.Asansör 4. katta dur
430
Ah Şu Otobüsler
Ah Şu Otobüsler Herkese Merhaba. Son on yıldır hiç otobüse binmemiştim emin önünden şişliye bindim tıklım tıklım aracsız niye geldin dedim kendi ke
2766
Oglumun Bana Olan Tutkusu
Oglumun Bana Olan Tutkusu merhabalar, yaşım 46 bir züccaciye sahibiyim.eşimden boşanalı 3 yıl oldu.15 yaşında bir oğlum var onunla yaşıyorum.ben 16
5143
Bodrumda Onurla
Bodrumda Onur`la Ben muthıs derecede kulotlucorap hastasıyım. Bırgun okuldan eve gelırken altkatta oturan komsumuzun balkonundan dustugunu tahmıs ett
484
Kaynanamı Öyle Bir Siktimki
Ben kumral 1,85 boyunda kara gözlü 83 kiloda yakışıklı bir gencim yaşım 25.nişanlam manisalıydı ve evin tek çocuğuydu.ben ayrı bir şehirde olduğumdan
1191
Kızım Hamile 2
|3-4 dakika cevap bekledim. Tam ümidimi kesmek üzere iken cevap geldi. -Merhaba. -Cevaptan ümidimi kesmek üzere idim. Tekrar merhaba. Neden bu kadar
764
Annemin Bağsuru
merhaba başımdan geçen kısa süre önce bir anımı sizle paylaşmak istiyorum.ben 23 annem 45 yaşında annem son zamanlarda rahatsızlık belirtileri gösterm