Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ilk türk kızının kanamalı gerrdek gecesi sex hikayeleri

ilk türk kızının kanamalı gerrdek gecesi

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Komşum Ayten Ile
Çok sıcak bir öğleden sonra idi . Ben de komşum Ayten` i çay içmeye çağırdım . Can sıkıntım biraz lafla geçer düşüncesindeydim .Geldiğinde yüzünde gül
532
Artık Sevgilim
bana ilgi duyan bir admdı bende onun bu ilgisine yavaş yavaş karşılık vermeya başladım ve ensonunda beni sikmek istediğini söyleyip dudaklarıma yumuld
673
Köpeği Siktik
Bir gün arkadaşım Mehmet ve fuatla beraber biranede içmiştik dışarıda komşu biranenin köpeği kaniş cinsi cini geziyordu ben zaten abazaydım tam ben de
Liseli Kız
Mrb bn ankaradan berkin 16 yaşındayım hikayeme geçiyorum ben orta okulu bitirip lise ye geçmiştim o gün sınıfa girerken balık etli 1.70 boylarında bir
Evli Ciftle Zevk Dolu Saatler 2
Evli Çiftle Zevk Dolu Saatler 2 merhaba arkadaslar izmirden kaan evli çiftle yaşadığımız zevk dolu saatler yarım kalmıştı devamını yazıyorum umarım h
649
Evlilerdi
merhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımı işyerine ziyerete gitmişti
Birdaha
selam ben ankaradan -y-. anlatacağım hikaye çalıştığım şirkette başımageldi. işlerin yoğun olduğu bir günün akşamında bilgisayarımın başında oturmuşpo
476
Pazarci
Pazarcı Benim en cok sevdigim gun pazar gunleri gültepede oturuyorum cunku o gun benim fort gunum. Pazar gunu burada pazar kurulur ıgne atsan yere du
593
Halam Beni Mahvetti
Halam beni mahvetti Sene 2003 ben köye gitmeye karar verdim.Benden üç ay önce halam kendi köyüne gitmişti.Köyde geçirdiğim bi kaç günden sonra halamı
503
Otel
Merhaba, ben 32 yaşında Ap biriyim. Gay hikayelerini sık sık okurum. Anlatacağım olay Ankara geçti. Bir gün chatte seks yapacak birini ararken, kendis
734
Is Iliskisi Ve Is Arzusu
İş İlişkisi ve İş Arzu`su Bir seyehat ecentesinde çalışmaktayım. İşyeri aile şirketinin şirkette bir bayan birde erkek çalışmakta. Bir gece iş
133
Yengeme Kaydım
yengem hasibe 40 yaşlarında etine buduna dolgun balık etli bir kadındı çoçukluğumdan beri yengeme hastaydım yengem evlenip almanyaya gittikten sonra a
3832
BENİM GÖTEN GÜZELDİ
Yine gay kanallarında geziyordum sikişecek birini bulmak için. Yaşının 17 olduğunu söyleyen bir gençe yoğunlaştım, ismi Mert miş. Camı açtık karşılıkl
Karımla Tatilde Teknede
Selamlar; Ben Erkan 29 yaşındayım, Eşim Esra ise 28 yaşında balık etli oldukça seksi bir kadın. Uzun yıllar flört ettikten sonra evlenmiştik ve sek
869
Tacizin Sekse Donusu
Tacizin Sekse Dönüşü Bu olay başımdan geçtiğinde 23 yaşındaydım. Abartmak gibi olmasın ama neo gibi adamım. Birgün otobüste gidiyordum. Arkamda mükhe
741
CIRAgIN ANNESi 1
ÇIRAĞIN ANNESİ 1 Merhaba ben size hafif bir tecavüzümü anlatıcam. Birgün dükkanı kapatıpçırakla beraber birahaneye maça bakmaya gittik. Benim çırak a
418
Teyzemle
| selam hikaye severler bende su an basimdan gecen bir olayimi anlatacagim o zamanlar cok kucuktum daha yeni yeni seksin kadinin ne oldugunu anlamay
598
2 Çiftle Beraber Oldum
2 Çiftle Beraber Oldum Tekrar merhaba:daha önce sizlere adapazarından bir çiftle olan ilişkimi yazmıştım kısa sürede bukadar okunacağını sanmıyordu
732
Hasanla Karum`da Dolaşıyorduk
Bundan bir yil önce arkadaşım hasan`la birlikte karum`da dolasiyordik. O sirada en yakin arkadasimizin kiz arkadasi tugçe`yi gördük.Kiz tam bir afetti
137
25lik Zenci
|18 yaşında alanyaya gittim yüzdükten sonra güneş yağı sürüyodum yanımda zenci işaret etti sürmek için sırtımı yağlarken çok hoşuma gitti belime indi