Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köylüm erotik sex hikayeleri


köylüm erotik

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Havuzcu Genç
Selam ben Aysun. Genç bir kızım. Size başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Okullar tatil olmuştu. Ben evde tektim. Babam havuzu temizlemesi için biri
516
Keçinin Ammını Yırttım
|slm arkadaşlar size başımdan geçen anılarımdan birini yazmak istiyorum daha çok var ama bundan başlamak istedim benim sürekli hayvanlara karşı aşırı
418
Işyerindeki Amirim
Merhabalar ben Mehmet. almanyada doğdum ve büyüdüm. 18 yasında bir gencim. 170 boyunda 70 kilo ağırlığındayım. hikayem aralık ayında basımdan geçti. o
567
Küçük Kardeşim
| Ben 29 yaşında esmer tenli çok güzel olmasada vücudu iyi durumda bir bayanım. Adım Mine sizlere küçük erkek kardeşimle aramda geçen bir olay
495
rAQlTlKGgEFYPNIC
Languages order eriacta be supported by documentation which is subject to verification by the course cost of accutane annually for joint review of
0
Azeri Sex
Azeri sex Selam ben 27 yasinda ozel bir sirkette calisan yakisikli sayilabilecek bir gencim. karim x ile o istanbula azerbeycandan okumaya geldiginde
116
Dayım Sağolsun
benim hikayem yengemle ilgili bizim üst katta oturuyorlardı yengemsık sık beni yemeğe çağırıyordu dayım içkicinin biriydi hep kavga ededlerdi veben he
823
Eşimin Arkadaşıyla
Evliyim ve 37 yaşımdayım. Eşimde 36 yaşında eşimle anlaşarak evlendik. Eşimle sex hayatımız çok iyi. Haftada en az 4 defa sevişiriz ve en az iki defa
409
19 Yaşındaki Yengem
Slm ben berkantben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatil
531
Ayaklarımızı Yutuyorduk
Merhaba ben Betül. Seki çok seviyorum erkek arkadaşımla beraberliğimiz üç yılı geçti. Başka kimseyle birlikte olmayı düşünmüyorum ama nette hikayeleri
489
ablamla yasadıgım güzel günler
Ben Kaan 22 yaşındayım ve 1 ablam var oda 1 yaş büyük yane 23 yasında ama o kadar güzelkii!! hayyatım boyunca hep onu sıkmek ıstemısımdır ztn 7.sınıft
852
Genelevde
Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım 20yaşında kumral 1.78 boyundayım bu kadar gevezelik yeter bir gün arkadaşlarla kerhaneye gitmiştik kerh
558
Komşum fazilet
slm ben yavuz 180 boylarında 75 klo mavi gözlu 25 yaşidayım hemen konuya giriyorum bızım apartmanın alt katında yaşayan fazilet adında bır bayan yaşiy
564
yurtta neşe yle
lise yıllarımda yurtta kalıyordum esmer çok seksi bir arkadaşım vardı neşe yle hep çok güzel vakit geçirirdik erkek arkadaşlarımızı birbirimize anlatı
2889
YENGEMİ ÇOCUK DOĞURTTUM YUVASINI KURTARDIM
merhaba arkadaşlar size anlatacağım aile içinde yaşandı aileyi ben kurtarmak zorunda kaldım meçburdum abimle yengem severek evlendi kacarak evlendi
2112
Sekreterim Ve Karım
Ben 28 eşim sevda ise 25 yaşında, anlatacağım hikaye tamamengerçektir.Eşimle evlendiğimizde ben 23 eşim ise 20 yaşındaydı, eşime seksle ilgili herşeyi
520
Koca Götlü Kız
|merhaba... ben 17 yasında lisede okuyan bir gencim. okulum kadıkoyde neyse hemen konuya gireyim bundan 2 ay önce 3 dersimiz boştu arkadaşla sahile gi
471
Yengem Bizdeyken
Meraba ben bu ilişkileri sadece bizde sanırdım bu siteye girene kadarbenim yaşadıgım yegenimle ben yegenim ona çok ilgi duyuyom ama korkuyodum birgünd
771
Ben Orospuyum
Merhaba ben merve tamıtamına orospuyum ankarada yalnız yaşıyorum amcamları ziyarete gittim içeri girdiğimde sadece amcam vardı yengem yoktu amcamı ko
901
Amcamin Kucuk Kizi
Amcamın kucuk kızı bu olay bundan 3 sene once meydana geldı. o yaz almanyadan amcam gelmısti.amcamın 2 tane kızı vardı bırı 16 yasında dıyerı 14y
599