Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köylüm erotik sex hikayeleri


köylüm erotik

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Karım Ve Misafirlerim
Sizlerle hayatımıza renk katan bir anımızı paylaşıcam umarım beğenirsiniz.karımla her gecen gün fantaziler üretiyor ateşli sevişmeler yaşıyorduk .yine
0
Komsum Beni Becerdi
Komşum Beni Becerdi Benim adım ebru yaşım 24 yalnız Sizlerle 4 ay önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. Bizim oturduğumuz apartmana yeni
651
Canım Ablam
merhaba ben emre 18 yaşında bir gencim size on gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum biz Elazığda yaşayan mütavazi bir aileyiz ve iki
0
Universiteli Kizlar
Üniversiteli kızlar..... Ben armani 25 yaşındayım 1.88 boylarında hafiffçe yakışıklıyım:) İşyerimin bulunduğu apartmanda iki üniversiteli kız oturmak
0
Nasıl Oldu Anlamadım
Slm önce kendımden bahsedeyım fazla yakısıklı degılım askerden yenı geldım 33 yasındayım bu anlatacagım olay oldugunda inşaat malzemelerı satış dukkan
260
Aksaray Zeytinburnu Arası
merhaba ben daha önce sizlere yine yazmıştım ve bu yazdığım doğru vegerçektir.yıl 1996 bir gün akşam üstü aksaraydan z.burnuna gdecem ve günlerden cum
842
Türbanlı Karım Azdı
Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir
901
yengeme evinde tecavüz . . .
merhaba ben istanbulda yaşıyorum...yaşım 20 üniversite okuyorum...olay geçen ay 1 haftalığına istanbula geldiğimde geçti başımdan...bir akrabamızın dü
12200
Tesettürlü Yengem Ve Nenem
Tesettürlü Yengem ve Anneannem Merhabalar. Ben afyondan melih.sizlere yengem ve anneannemle olan ilişkilerimi anlatacağım. Yazdıklarımın hepsi tama
830
Yengemde Gözüm Var - Kısa
Yengemde Gözüm Var - Kısa Ben 18 yaşında bir gencim. dayım 2.hanımı almak üzere ve 2 senedir beraber yaşıorlar. benimde yengemde gözüm var. bize il
485
HAYALİMDEKİ KADINI
 Gecen yaz izmirdeki yazlıgımıza yalnız ben gitmistim.yalnız 1 hafta kaldıktan sonra dayımlar bizim yazlıga tatile geldi.dayımın İstanbul da işle
445
ANTALYADA SONBAHAR2
ANTALYA`DA SONBAHAR-2 Hiç uzatmadan yaşadıklarımı anlatmaya devam edeyim. Koltukta oturuyordum bacaklarım hafif açık bir durumdaydı mavişimin arkadaş
536
Nurayla Yaşadıklarım
Slm bende diğer arkadaşlar gibi başımdan geçen bu macaramı sizlerle paylaşmak istedim ben bir şirketde çalışmakdayım 190 boyunda 78kl kumrallım geçenl
657
PATRONUM
PATRONUM merhaba selam nasılsınız bu hikayeden siz de keyif alacağınız. Ben güzel ve bakımlı bir kadınım . Bir gün gazatede iş arıyordum biede ba
678
Arkadaslari Anneme Tecavuz Etti
Arkadaşları anneme tecavüz etti slm ben timuçin ben size bundan 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatacam. salı günü 2 arkdaşımla porno filim a
749
Sedefim
| bu olay tamamen gerçektir.yakın bir arkadaşım olan ... yı uzun zamandır görmemiştim tesadüf karşılaştık hafta sonu beni davet ett
179
Annem'e okudugunda gülümsemen dileğiyle..
Ensest ilişkinin ne kadar günah olduğunu çok iyi bilmeme rağmen kendimi engelleyememenin verdiği bir sıkıntı daha ben çocuk yaştayken hayatımın her kö
15097
Ormandaki Liseli
Ormandaki Liseli Bir gün sınavdan çıktığımızda sınıftakı kız arkadaşlarımdan biri ağlayarak koşa koşa bir yere gidiyordu. Bende merak ettim peşinden
874
Şirkette Porno Film
Bizim şirkette ebru diye bir sekreter var.bir gün ebrunun bilgisayarındaki windows kayıtlarına baktığımda gizlice seks hikayeleri sitelerine girdiğini
697
Dul Evsahibim
Dul Evsahibim slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üs
140