Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kızı sikişiyor babası yakalıyor sex hikayeleri


kızı sikişiyor babası yakalıyor

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Dilenci Kadın
Slm. bu ikinci hikayem bir gün evde yalnız başıma oturuyordum dairenin kapısı çaldı karşımda dilenci bir kadın ben orta yaştayım o da aşagı yukarı ben
1075
Nylon Coraplar
Nylon Çoraplar Yaşıtım olan diğer kadın ve kızları seksı kıyafetler içinde seyretmek gibi hobilerim var. Siyah şeffaf çoraplı ince güzel bir kadı
561
Ilk Olmak
İlk olmak:)) Yüzde Yüz Yaşandı ... Hikayeme başlamadan önce bu olayın yüzde yüz yaşandığından emin olmanızı istiyorum. Bu olay 3 sene önce İzmi
792
Baldız
Herkes gibi bende bu siteyi çok uzun zamandır ziyaret etmekteyim , ben bunlarıokurken acaba benim gibi okuyup da hiç yazmayan ne kadar kişi var diye a
407
Aslı Ve Kocası - 2
MRB.sizlere daha önce de yazmıstım. bu 2.izmirliyim 20yasındayımevde chat yapıyordum canım cok sıkılıyordu telefonum caldı arayan aslıydı banabiziml
164
Anneannemin Odası Sex Cenneti!!
Selamlar ben Ankara`da oturan 25 yaşında bir gencim size 3 yıl önce başımdan geçen bu çok tatlı anımı anlatmak istiyorum.7 yıl önce üniversiteyi kazan
1105
Tatail Dönüşü..
Merhaba arkadaşlar.ben caner.Ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum yasım 22.bu anlatacağım olayıda orda yasadım..her zamanki gibi bir iş günü idi.
397
Güzel Götümü Verdim
Ben başımdan geçenleri anlatacağım.şuan 35 yaşındayım.benim hastalığım ilkokul yıllarına dayanır.zannedersem 4.sınıftayken mahalleden zeki abi ders ça
831
Sikin Beni
Nolur beni gotumden amimdan agzimdan sikin ben orospunun tekiyim neyse fazlauzatmadan hikayelerimize geçelim artık. Aslında birbirinden enteresan bir
423
Karşı Koyulmaz Arzu
Yasım artık olgun .İnsan kac yasında olursa olsun,sosyal duzeyi neolursa olsun içsel durtulerinin onune gecemiyor.Hissettiğim bir hemcinsimle beraber
832
Kahpece Bir Gülüş
|ben adanadan bu olaya iki ay önce başıma geldi bizim işyerimizin karşı tarafında benden 2 yaş büyük bir arkadaşım var ben bununla önceleri fazla sami
375
Dayı Oğlu
Ben size Kısa bi süre önce yaşadığım bi olayı anlatacam ben ankaradan caner 20 yaşındayım bi gün işten geldim evde uzanmış yatıyodum ve kapı çaldı ev
793
KLİNİKTEKİ İĞNECİ
Birgün çok hastaydım ve hastaneye gittiğimde boğazlarımı çok üşüttüğüm ve iğne yazmaları gerektiğini söylediler.İğneleri eczaneden aldım ve en yakın p
172
Esimle Cok Guzeldi
Eşimle çok güzeldi Merhaba sizlere yaşadığım bir anımı yazıyorum Ben evli 29 yaşında esmer çok fazla iddaalı olmayan birisiyim 6 yıllık evlilik yaş
643
BzEpyRLuQKMnoYgv
rqjTLL mmcybhtspplq, [url=http://vbbyugpcmaky.com/]vbbyugpcmaky[/url], [link=http://vxvrwyoebtwp.com/]vxvrwyoebtwp[/link], http://yjcdhwigpkxc.com/İs
0
Teyzem Zorla
Selam arkadaşlar ben Eskişehir`den Oktay bu siteyi okuyuncaya kadar bunlar bana saçmalık gelirdi.Bu arada ben 19 yaşında uzun boylu oldukça yakışıklı
1352
Şeyda ve Ben
Birgün halamlara gittim halam hastaydı ankaraya gitmişti. Kardeşide benle yaşıttı. Yani sevişeceğim kızın abisi. Evde birtek onlar kalıyordu. Yeğenim
640
CAN DOSTUMUN ANNESİ
ben 19 yasinda uzun boylu kumral bir gencim...size yasadigim cok ilginc bir olayi anlatmak istiyorum. benim bir can dostum var birbirimizden gizlimiz
294
Amımı Parmakladı
Slm nbr ben 29 yaşındayım nese kısa keselim hikayeye geçiyorum bundan bi 10 yıl önceydi komşumuz özgür beni seviyomuş biz çıkıyoduk beraberbi kafaye g
160
Kızlığı Elden Gitti
|Ben aykut 19 yaşinda arkadaşlarımın yakışıklı bulduğu bir gencim sizlere 1 yıl önce başimdan geçen bir olayı anlatıcam o sene ben lise 2 öğrencisiyd
448