Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kanamalı gercek bakire kızlık bozma sex hikayeleri


kanamalı gercek bakire kızlık bozma

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Teyzemle Bana Tecavüz Ettiler
Ben 21 yaşında bir erkeğim .Anlatacagım olay ben 17 yaşımdayken yani bundan 4 sene önce başımdan geçti. Kurban bayramı tatiliydi teyzem ve arkadaşları
455
Yengemi Bayıltıp Siktim
İstanbulda yaşayan 23 yaşında sarışın bir delikanlıyım .Yengem ise 2 çocuk annesi dolgun kalcalı iri göğülü herkesin sikmek istediği bir afetti.Yengem
1332
Onurla Çılgınca
Mrb ben aysu 12 yaşındayım VE ÇOK AMA ÇOK seksiyim.sınıfta beni sikmek isteyen o kadar erkek varki ama ben hiçbirisine izin vermedim.birgün erkek a
526
Beyaz Çoraplı Ablam
Merhabalar sevgili fetişist arkadaşlar.. öncelikle ben çorap fetişçisiyim. size bundan iki hafta önce yaşadığım bir olayı anlatacağım. benim 21 ya
397
Iftar Vakti
İftar Vakti.............. Slm adım murat daha öncede birçok kez sizlerle hikayelerimi paylaşmıştım geçen pazar günü oruç tutmadım tek nedeni ise ifta
0
Sex Kolem Oldu
Ben 25 yaşlarında atletı bı gencım sporu cok seven her sabah kosmaya gıden bırıyım neyse lafı uzatmayım yıne gunlerden pazar ben kosuya cıkcam hazırl
945
Kaynanamla Aynı Evde Kalıyoruz
Evliyim ve . Daha doğrusu iki senedir dul olduğu icin bize taşınmak zorunda kaldı. Ben ve eşim işe gidince ev işlerini yapıyor ve bize yardımı oluyor
1714
Bavullar
Her şey otobüste başladı. Bir gün onunla beraber otobüsle dönüyorduk. Yanlışlıkla elimi bacağına koydum. Rahatsız olmadığını hissedince bende elimi or
112
Olgun Sikicilerim
Merhabalar ben uzun zamandır 31 hikaye sitesi hikayeleri okuyucularındanım ismim Şermin Ben 36 yaşında evli iki çocuk annesi kapalı ama oldukça sek
1018
Sevgilim Kızlığımı Aldı
Ben Burcu, bu sene 18 ime yeni bastım.Normal olarak ailemle yaşıyorum. Ailem çok rahat insanlardan oluşmasına rağmen, dışarıya yönelik bazı konularda
141
Baldilarim
Baldilarim slm arkadaslar ben direk maile geciyorum Su an 22 yasindayim ve ben sizlere birkac yil onceki hikayemi anlaticam okula 18 de universte
647
O BİR AFETTİ
bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzun kızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım   &n
564
Asker Izni
Selam herkeze ben izmirden metin ama ereglide Askerlik yapıyorum neyse yaklaşık 14 aydır Askerim yani 4 ayım falan kalmıştı yaklaşık 3 ay önce falan d
511
Dayımın Oğlu
Sizlere anlatacağım olay bundan 2 yıl önce oldu.Her yaz olduğu gibi o yazda izmire dayımlara tatil için gitmiştim.O akşam dayım iş seyahati için izmir
508
Karımı Arkadaşıma Aşık Ettim
|ben emirhan 32 yaşında bir şirkette çalışmaktayım 8 yıllık evliyim ve 2 senedir monoton bir yatak hayatımız vardı karım hülya ile ama ben renklendirm
159
Ablam Bakireydi
Mrb 31 hikaye okurlarý ben 18 yaşındayım ablam ise 20 yaşında ama masaallah bir kalçalar var balık etli ve sizi sabırlandurmayayım ve hikayeme
1048
Yasemin Hanım 13
Sabah uyandığımda Sinan geldi. Üzerinde iş kıyafetleri vardı. Hafta sonuna kadar İstanbulda kalacakmış. Bana biraz harçlık verdi bende sikine güle gül
471
Ayak Severim
Merhaba ben 17 yaşında yakışıklı bir gencim. Neyse hiç vakit kaybetmeden konuya giriyim. Bizim yan komşu var dilek isminde. 29 Yaşında ve çok güzel bi
444
Romantika
Mrb ben 17 yasında bir gençim adım eray . ilkogretim icin cocuklara ders vermeye baslamistim. Tavsiye ile akrabamizin bir tanidigi cocuguna ders verme
545
Karımın Isteği
Karım ve ben 3 yıllık evliyiz. Artık birçok olayı yaşadık. karım balık eti oldukça seksi, düzgün vücutlu birisi. Evlendiğimizden bugüne seks hayatımız
281