Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kardeşini siken oğlan canlı hikayeleri sex hikayeleri


kardeşini siken oğlan canlı hikayeleri

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Sabrıye
Bır un arkadslarımla apartmanın onunde oturuyoduk kı bı kız geldı sıtemıze ama ne kız bu bole...gorunce dırek sıkım kalktı obıcım yanı..hemen yanına g
570
Internet Cafede
Selam Emrah ben 36 yaşında kaslı yakışıklı denilecek kadar yakışıklıyım başlıkta dediğim gibi Internet kafeye gittim baya büyük bir kafe idi asma kat
497
Hala Kızı
|slm ben ahmet sıze halamın kızını nasılsıktıgımı anlatacam.bır gun evde kımseleryoktu ve hala kızı bıze geldı o lıse son sınıfda bense lısaeyı yenı b
651
Beklenmedik Tokmakci
-------------------------------------------------------------------------------- Beklenmedik Tokmakcı Öncelikle ben bir bisexülelim hayata vererek
0
Baldızım Ve Karım
Sizlere 5 yıl önce yaşadığım bir hikayeyi anlatacağım.karımla seks hayatımız pek iyi değildi.o devamlı kaçıyordu.ben ise devamlı çok istekliydim.iş ne
0
Muhtesem Gogusler
Muhteşem göğüsler! Kendi halinde ünide okuan 20 yaşında zengin bi ailenin kızıyım. Bi gece her zaman gittiğimiz barların birindeydik. Eğlenioduk deli
543
Gotumu Parcaladilar
Götümü parçaladılar Merhaba ben Ankaradan Elif Sizlere başımda geçen gerçek bir anımı anlatacağım. Ben 24 yaşında evli, kumral ve bakımlı bir bayanım
508
Konya
slm arkadaşlar ben nın x ilçesin den kaan gizli bir gayım oyüzden ilişkilerimin gizlilik için de olmasına çok özen gösterir karşımdakikişinin de ay
1041
Amcamınki Onüç Santimmiş
Bursa`da üniversite kazanmıştım orada oturan amcamlarda kalıyordum ilk sene geldi geçti bir şey anlamadan ne bir kız bulabilmiştim nede Abazalığımı gi
1035
Mağzayı Kapatıyordum
Çalıştığım magzada o gün ben nöbetciydim. Çalıştığım magza erkek iç çamaşırları satan bir magza. İş yerini kapatma saati gelmişti ve bende yavaş yavaş
539
Kardeşim Enis
Liseye giden oldukca yakışıklı, fizigi düzgün bir kardeşim var. Aramızda 9 yaş fark var. Arkadaşlarımın erkek arkadaşlarıyla parklarda, okulun arka ba
835
İlk Kez Erkek Kardesime Sikdirdim
Slm. ben 19 yasindayim bu yazmis oldugun tamamiyle gercektir. ben bir yil oldu evleneli .esim 20 yasinda haziranda askere gitdi. istanbulda oturuyor
1686
Yeni Gelinin Yarrağa Sarılışı
Bu anlatacağım gerçek ve yaşanmış bir hikayedir. yıl 1995 son baharında ankara"nın eryaman semtinde yaşanmış bir öykü. Benim ismim Levent, o yıl
559
Jazzbalad
Uzun bir zamandan sonra onu aramaya cesaret etmiştim,ama telefonda nesöyleyeceğimi bilemiyordum.Kendimi iyi ifade etmeliydim, böyle duygular içindenum
121
O NE AMCIKTI
MERHABA adım Şakir 30 yaşındayım.sizlere anlatacağım hikaye eve temizliğe gelen bayan adı fulya çok güzel bacakları bir harika. Birgün yine evi temizl
224
Ilk Deneyimimi
|Uzun zamanır cıktıgım kız daha once hıc bır cınsel olay yasamamıstı. ve onu ben acmak ıstıyordum... lıse sonda okuyor.. ve oldukca guzel kalcaları va
802
Denizde
Slm benim adım ömer;birgün arkadasım öztürkle tatile gittik.ilk gün güzel kızları görüp 31 çekiyorduk.iyice azmıştık artık 31 bizi tatmin etmiyordu sa
523
cLvLyIzMgOibICnW
Why did you come to ? order clomid needed to function in that environment. prezzo del cialis generico generated by the original transaction. gluco
0
Black jack ve viskinin hazin sonu...
Selam ben duygu yaşım 25. size bir yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Tek başıma tatile gitmek benm için vazgeçilmez birşey. Geçen
5244
4 Yıllık Kankimizdi
Günlerden cumartesi evde boş boş yatarken sınıf arkadaşım ali aradı bu gün içmek için beni çağırdı tabi bende atladımgeldiim ki arkadaşım mutluda orda
128