Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sex hikayeleri


Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Annemin Ince Çorapları
İsmim Kenan.18 yaşındayım.Çocukluğumdan beri Kadın çoraplarına karşı bir ilgim var. Annem 37 yaşında. Porno yıldızlarını aratmayacak kadar seksi arzul
474
Kaynanam
slm ben evleneli 3 ay olmuştu eşim askere gidince ben de laoturmaya başladım kayınpederrimden kalan parayla geçinirdi ve zengindiçevreside bayağı gen
881
Suuuuu Ama Ne Su
Suuuuu ama ne su selam herkese... ben bir fetişistim ama ayak değil şeftali suyu...benim sex anlayışım ne kadar su içersem o kadar zevk alıyorum.
562
Otobusten Santiyeye
Otobüsten Şantiyeye Merhaba ben istanbul`dan merih. 27 yaşındayım ve bekarım. Ailem İzmir de yaşıyor ve ben de 4 yıldır çalışmak üzere geldiğim İstan
344
Sınıftaki Bakire
Slm sayın okucular ben samet 17 yasındayım 1.75 boyunda 55 kilodayım herzamn olduğu gıbı sabh kaltım kavhaltımı yaptıktan sonra okula gıdıyodum yolda
620
Cılkın Bakire
Slm ben tuncay bu anlatacagım 3 ay önca yaşandı ben cok ziyaret edgim konşu kızı wardı adı aylin birgün onu banyo yapar ken gördüm bizim ewin camı onl
660
Ankara Da Party
Ankara da Party Ankara`da çok yakın bir arkadaşım var. Bir akşam beni içmeye davet etti, çok güzel bir kızla tanıştırdı. 18 yaşında uzun boylu etine
525
Evliydi Sanırım
Evliydi Sanırım Kendimi anlatmalıyım;183 cm kumral ela gozluyum guclu ve atletik yapılıyım gezmeyı eglenmeyi ve eglendirmeyi severi..keyifli bir ad
175
Kuzeni Sikiş
Mrb ben emre bundan 3 yıl önce başımdan bir olay geçti annem we babam köye gitmişti birgün ewde bilgisayar oynarken kuzenim burcu geldi we ödewi oldug
241
Öğretmene Tecavüz
Benim adım Tuğçe 1.68 boyunda kumral, ela gözlü, beyaz tenli, 32 yaşında bir öğretmenim. Çalıştığım okul aslında tam bir felakaet, çünkü ergenlik çağı
1691
Yaşlı Halam
İki yıl önce Bursa’ya Halamların yanına gitmiştim. Halam 56 yaşında koca götlü, iri memeli tombulca bir kadın, büyük baş hayvan çiftlikleri var. Eşini
984
AH ULAN HAMDULLAH
|meraba bu anlatacagim hikaye tamammen gercektir bu olay gecen sene oldu benim adim anil yildiz lise 2 de okurken en yakin arkadaslarimdan hamdullah e
116
Nette Tanıştık
mrb ben tolga. size başımdan gecen bi hikayemi anlatacam.çok felaket derecede azmıştım nette birisini bulma ümidiyle girdim ve hırcın aktif nickli bir
401
17 De Ilk Kez
Merhaba.mert benim ilkokuldan beri arkadaşımdı ve onu sikmeyi çok istiyordum 31 çekerken sürekli onu düşünüyordum. bi akşam saat 10 gibi cafede oturur
444
8 Aylık Evli Bakire
Ben bu siteye 3 aydır giriyorum ve severek okuyorum . aynı zamanda bu sitenin tutkunu oldum. kendim karadeniz dölgesinde yaşıyorum. burada ( kadının
651
Muhtesem Ayaklar-1
Muhteşem ayaklar..... Uzun süredir görüşmediğim bir bayan arkadaşımla tesadüfen karşılaştık ve öğleden sonra telefonlaşarak buluşmaya karar verdik.o
160
Ev Arkadaşım Meriç
ev arkadasim aslinda hic gay iliskim olmamisti ama arkadasim beni coktahrik ediyoduevde donsuz geziyo got deligini aciyo kasiyo arada parmakliyodukend
469
AZGINIM BEN
 merhabalr ben 24 yaşında esmer uzun boylu azgın bir delikanlıyım size internnette tanıştığım naz la yaşadığım ateşli dakikaları anlatacağımişyer
376
Mükemmel Bir Anne - 2
Annem başka bir zenciyle daha yakınlaştı ama ardından hemen uzaklaştı. Ne oldu diye sordum. Adam ter kokuyordu dedi. Bu arada diğer zenci arkadaşların
1088
Sabaha Kadar
|Selam arkadaşlar beni (harikaydı)isimli hikayemden tanıyorsunuz ben ankarada oturmaktayım diğer hikayemin altına mail adresimi yazmıştım ve bana birç
577