Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

olgun bacaklı kadın sex hikayeleri


olgun bacaklı kadın

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
jMdOJqhwCFngJEm
TsrcOg http://www.c1dOvW6eef5JOp8ApWjKQy5RO5mLafkc.comİsim : Mail : normy273@hotmail.com
0
gZEINVUGLUImVp
6yH6lv fywapgyyulbl, [url=http://plkawykuwlkn.com/]plkawykuwlkn[/url], [link=http://qtgaimxrmbuw.com/]qtgaimxrmbuw[/link], http://qatyiahnyczx.com/İs
0
Çıldırmıştım
ben tutucu bır sehırde unıversıte ogrencısıyım bırde ılcede kalıyorduk ben sexse cok duskudum bır gun okulun bahcesınde tek basıma top oynuyordum bır
597
Alperle Ilk Iliskim
Alperle ilk İlişkim Herkese merhabaBen o zamanlar 25 yaşındaydım ve ehliyetimi yeni almış caddede arabamla dolaşıp kızlara hava atıyordum.Aniden arab
931
Şeyda Ile Ilk Kez
Seyda benim kücük kardesim ben 25 o 18 yasinda bir gün onu benimbilgisayarimda bu sayifalari okurken yakaladim. ama utanmamasi icin bellietmedim. Ben
686
Halamın Doracık Amı
Eniştem öldükten sonra halamla beraber kalıyorduk.hep onu sikmeyi hayal ediyordum. okulların ara tatilinde köye dedemlerin yanına gitmiştik evde iki
698
Seksi Mumessilim Derya
Seksi mümessilim derya Merhaba arkadaşlar ben murat öncelikle şunu belirteyim ki bir yıldır siteyi takip ediyorum ve tek kelimeyle çok hoş bir site..
561
Yengeme Kaydım
yengem hasibe 40 yaşlarında etine buduna dolgun balık etli bir kadındı çoçukluğumdan beri yengeme hastaydım yengem evlenip almanyaya gittikten sonra a
3766
I Am Too Sexy
Ben Burak. 19 yaşındayım. Geçen yaz başımdan geçen bir hikaye bu, hala unutamıyorum. Lise`den mezun olup üniversite sınavından da ortalama bi puan tu
424
18 Yaşıma Yeni Girmiştim
ve kadınlar hala benim için gizemini korumaya devam ediyordu.Henüz bir cinsel deneyiyim olmamış, ayrıca çıplak bir kadın dahi görmemiştim (yani canlı
469
3 Erkek Birden Beni Sikecekti
Ben bir fabrikada calisan isci bir kizim.O gunde isten yeni cikmistim.Hava epey kararmisti.Civardaki fabrikalardan birininBen bir fabrikada calisan is
695
Komşumuz Nadire Abla
28 yaşındayım,anlatacaklarım komşumuz Nadire abla ile başımdan geçenler; Yaz sıcağının olduğu o günlerde herkes rehavet içinde evlerinde yada serin de
548
DELİKĞE DAYANAMIYORUM
Slm arkadaşlar şimdiki hikayem tatile bodruma giderken ötübüse bindim tatile bodruma gidiyordum koridor tarafında oturuyodum hemen karşı koltukda 45 y
158
Ablam Banyoda
Ben 18 yaşında yaşıtlarıma göre biraz kısa ama sikim baya büyüktür.Ben geçen yaz başıma gelen bir olayı anlatıcam. Benim 22 yaşında yeşil gözlühafif e
1358
Kuzenimin Karısı
Biz 7 yıl evvel almanyadan dönen bir aileyiz. Türkiyeye kesin dönüş yaptığımızda bizim evde oturan amcamları bir alt kata aldık ve biz oraya taşındık.
436
kapıcı zorla sikti
slm benim adım ayse 155 buyum 50 kilom çırpı gibiyim yasım 19 iken başımdan gecdi bu olay kocam ismet 35 yaşında dır 18 yaşındayken evlendik köyde dur
2119
Tuğba 6
Yine her zamanki gibi Tuba’lara gitmek için evden çıktım. Apartmana girdim asansörden çıktığımda komşularının (Emine Hanım) kapıda beklediğini gördüm.
651
Kizimla Beni Ormanda
Kizimla yazligimizin yakinindaki daglik alanda kir yuruyusune ciktik. Epey tirmanmistik. Bir cam agacinin golgesinde dinlenmeye basladik. Geri donme
1119
bu ne kuvvet
Slm ben istanbuldan akın üsküdar lisesinde oku yorum lise son sınıftı öss ye hazırlandığımdan kızlarla konuşacak vakit yoktu birgün bir kız arkadaş d
804
Ilk Deneyim...
Öncelikle herkese slm bu siteyi ziyaret ettim benim de anlatacağım hikayenin bu sitede olmamasını sitenin eksikliği gördüm ve siteyi tamamlamaya karar
750