Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

olgun kadın porno kanalı isimleri sex hikayeleri


olgun kadın porno kanalı isimleri

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Bayan Memuru Bankada Nasıl Siktim 2. Bölüm
O günden sonra hep onu düşünmeye başladım.Bankadaki hali gözümün önünden hiç gitmiyordu.Hep gözgöze geliyorduk.Aramızda 18 yaş fark olmasına rağmen on
505
Suna Teyze
Suna Teyze Herşey 13 yaşımda iken başıma geldi. Evimizin alt katında komşumuz olan Suna teyze vardı. Eşinden ayrılmış ve çocuğu olmayan 33 yaşında sa
459
Servistekı Liseli
Ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım başımdan gecen olay gercektır abartmıyorum bu bazı hıkayeler abartılı nbuluyom.neyse hikayeyı anlatayım
698
kız kardeşimi dikizliyordum
kız kardeşim bir gun gene okuldann gelmişti . onun eteğine bayılıyordum çok kısaydı. ve beni çok azdırıyordu . bir daracık bir paltolon giymişti beni
7368
Sevgilim Götten Verdi
Merhaba ben 24 yaşında 177 boyunda sexsi bir gencim 6 yıl kadar cıktığım bir kız vardı onu cok sevmiştim ama onun sevgisinin yalan olduğunu öğrenince
523
HALE Abla Seni Çok Özledim
Meraba sizlere 17 yaşındayken yaşadığım bi olayı anlatıcam.karşı daireye yeni komşular taşınmışlardı kısa sürede annemlerin komşu grubu bu yeni gelen
641
ONUR DUYDUM
ONUR DUYDUM Merhaba arkadaşlar sizlere epey bir önce gönderdiğim hikaye dört ay sonra yayınlanmış ben farkında değildim ama daha önce ilişki yaşadığı
502
orospu karım1
Ben ve eşim turizm sektöründe farklı kollarda çalışmaktayız. Eşim balıketli iri göğüslü iri kalçaları olan bir kadındır ve karşısındaki erkekleri etki
5015
Damat Murat Gay Çıktı
Ben bir kaynanayım.ismim özlem.kizim calısan bir bayan bana dediki anne camasir makinasında camasir var gidip asarmisin ben de olur dedim. gittim kızı
568
Otostop
Otostop Ben serkan birgece taksimdeki bir barda birkac arkadas eglendıkten sonra gece evlerimize getmek ıcın dagıldık taksıye bınmek ıcın meydana yur
541
Karım Eşşekle
Ben 33 eşimse 30 yaşların da 184 boyunda iri yapılı bir kadındır. 10 Yıllık evliyiz ve iki tanede çocuğumuz var. Karım son derece seksi ve ateşli bir
261
Bir Anda Grup Sex
Bir Anda Grup Sex ben 16 yasinda gizem adinda fizigi ve surati güzel olan bir kizim.ayni derecede yakisikli olsan arif adinda 17 yasinda bir abim var
832
Akrabamın Karısı
Bir akrabamın eşi olan zeynebi ilk evlendikleri günden beri çok beğeniyordum ve onu sikmek istiyordum. tabi o zamanlar küçük olduğumdan bu iş olmadı.
785
Gülnur Teyze
Merhaba ben Ankaradan Galip 30 yaşında esmer biriyim aynı zamanda da bisexuelim Bundan 7ay önce yan binamızda oturan Rüstem amca vefat etti bende iste
119
Ortodonti Kliniği
Ben ıspartada dis hekimiliginde okuyorum adım selcuk size basımda gecen bir olayı anlatacagım. Bizim fakültenin hasta poliklniklerinden ortodontide ok
477
Ablamin Dogum Gunu Hediyesi 2
Ablamın Dogum Gunu Hedıyesı 2 ablamla kutlamakta oldugumuz dogum gunumun devamını yazıyorum.ablam kucagıma oturmustu.ablacım ben evdeyım dıye cınsel
203
Isteyerek Olmazsa Zorla Olur
Ben 14 yaşında bir lise öğrencisiyim.dışa sakin görünürüm ama aslında azgınımdır.ablam ise liseyibitirmişti.benden bir yaş küçük olan arkadaşı lale za
930
Konser Alanında
Okulun bahar şekliliklerinde her akşam konsere gidiyorduk. O akşam gelen sanatçı çok ünlü olduğu için konser tıklım tıklımdı. Ben de konsere bir kız a
513
Internetten
Internetten Günlerden bir gün yeni işe yeni başladığım internet cafenin ana bilgisayarında internette girmiştim. Sonra bir arkadaş bulma sitesinde bi
144
ARKADAŞIMIN AZGIN KARISI ARZU
|ARKADAŞIMIN AZGIN KARISI ARZU Aylardır görüşemediğim Antalyadaki çocukluk arkadaşım Sinana misafir olacaktım hafta sonu.Akşam uçağı ile yola çıktım.
670