Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

olgun kadın porno kanalı isimleri sex hikayeleri


olgun kadın porno kanalı isimleri

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
EŞİ HARİKAYDI
 slm ben aykut bu yazacağım yaşanmış gerçek bir hikayedirbenim 3 tane çift arkadaşım var bu arkadaşlarla sörekli buluşur ve sabahlara kadar sex y
255
FİLİZ YENGEM
Merhabalar ben emrah.20 yaşındayım.manisada oturuyorum. sizlere başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Anlatacağım kişi dayımın karısı filiz y
3450
Kaynanam Ile Yazlıkta
kaynanam 56 yaşında fakat diri ve çok güzeldir göğüsleri hala genç kız gibi dimdiktir oldum olası ona hayranımdır.bunlar yurdışında kalıyorlar yazları
506
Annem Arik Benimde Oruspumdu
Annem Arık Benimde Oruspumdu Ben 20 yaşındayım annemse 35 yaşında ama görünüş itibariyle 25 kız gibi minyon tipli 90-65-98 ölçüleri babam öleli 4 sen
354
Esmer Teyzem
|merhabalar başımdan geçeni emen anlatmak istiyorum benim semra teyzem öyle güzelki ayalimdeki kadın desem anlatam birgün semra teyzem bize gelmişti o
388
14 Yaşındaki Erkek Kardeşim
Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan
2221
Alel Acele
Merhaba arkadaşlar ben Adanadan Emre Anlatacağım olay dün gece meydana geldi ve gerçekten hoşnut bir şekilde ayrıldım. Aksam eve gidip hemen altımdaki
241
Evli Hatice
Evli Hatice Ben 26 yaşına Üniversitede master yapan bir öğrenciyim. Geçen yaz Adana Yumurtalığa gitmiştik. Yanımda benle birlikte iki arkadaşım daha
211
Marjinal 4
Önceki yaşanmış olayda ,büromda ,dul ve yıllardır bir erkekle olmamış,hasretini çeken Banu ile nasıl seviştiğimizi anlatmıştım. Aynı günün devamında..
327
egMpStjMswaGQzfcroB
The line's engaged suprax online FS C4 3 variable R x’1C C4 acyclovir price in the philippines " The service rendered is not covered by the New Yo
0
Cam Sex Harika
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde ta
575
Ah Bacım Ahhhhhh
Selamlar size kız kardeşimle evde tek başımayken yaşadıklarımı anlatıcam ben 19 yaşında kız kardeşim ise 17 yaşında bir gün annemle babam beraber alış
0
Kız Arkadaşım Gelmeyince
Geçen yaz kız arkadaşımla taksim`de bir barda buluşmak için sözleşmiştik. kendime bir viski söylemiş ve beklemeye koyulmuştum. 10 dakika sonra telefon
86
Kızlığımı Vermeye Hazırdım
Erkek arkadaşımla yaklaşık bir yıl önce karşılaşmıştım. Birlikte çıkmaya başlamıştık. Biz iyi iki arkadaş olarak başlamıştık. Fakat aramızda farklı bi
796
Komsudan Patrona
Komşudan patrona merhaba bendeniz istanbuldan ece. direk konuya gelelim. işyerinde internete yeni bağlandığımız günlerden biriydi. merak işte bende ş
237
Aşık Olduğun Erkeğin Verdiği Zevk Gibisi Yok
Merhaba dun bu siteyı ılk defa gordum ve bı cok hıkaye okudum okadar etkılendımkı yazılanların hepsını nısanlımla heyal ettım aksam eve gıttım nısanlı
261
Daha Küçüktü
|mrb.ben 25 yasındayım yasadıgım olay bundan ıkı hafta once gerçekleşti 3 yıl once askerden geldım bır yıl aılemle yasadıktan sonra ayrı yasamayı dusu
886
Hayatımın Projesi
|Benım adım rüzgar.Bir ozel okulda okuyorum.Lise 3e gıdıyorum.lıse 1deyken nazlı dıye bı kız vardı.cok cekıcı ve sıkılmeye ısteklıydı.bana devamlı sok
391
Yegen2
Yeğen2 oğlum yabancı dil okumak istiyorrdu bunun için maltada bir dil okulana gitmek istiyorum dedi. ben başta olmaz dedim ama daha sonra gece olup b
360
Degisik Bi Duygu
Değişik bi duygu Mrb ben akın ankaradan 187 95 kğ bi erkeğim ankaradan yazıyorum gecenlerde uzun zamansdır görmediğim bi bayan arkadşımı gördüm kızıl
217