Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sex hikayeleri


Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
KUZENLE MUHTEsEM GECE 1
KUZENLE MUHTEŞEM GECE - 1 Size kuzenime nasıl koydumu anlatcam. O gerçekten güzel ve vücut ölçüleri müthiş bir kadın. Daha 16 yaşında idi. kadın diyo
776
Yengeme Dayanamadım
Selam ben 19 yaşında yakışıklı biriyim. yengem ise 37 yaşında balık etli düzel bir kadındır. çokta büyük bir götü vardır. bir gün yengem anneme yardım
664
Chatten Evli Çiftle Grup Zevki
|Merhaba ismim taner 36 yaşındayım.Bundan kısa bir süre önceydi işten eve yorgun argın gelmiş ve güzel bir duş almıştım.fakat yorgun olmam iri ve kalı
734
Komsu Kadin
Komşu Kadın Bu hikaye tamamen gerçek olup, ben 18 yaşında iken yaşamıştım. komşumuz olan hande Abla 28 yaşlarında evli ve 2 çocuk annesiydi. Ancak fi
1515
Arkadaşımı Bozdum
|slm ben cemal size yeni olmış bi anımı anlatıcam kendimi anlatmıcam direk konuya giriyorum............ benim sinem adında bi arkadaşım vardı yaşı 19
853
Seks Partimiz - Grup Sex
Seks Partimiz - Grup Sex Sevgili okuyucular çok uzun bir aradan sonra yeniden yazıyorum, yazılarımı takip edenler beni tanıyorlar, ben Murat (ThicD
313
Uyutarak Seks
Başımdan geçen hikayeyi anlatmadan önce size kendimi tanıtayım.35 yaşında birinci eşinden boşanmış şu anda bir beraberliği olan erkeğim.şu anda birlik
311
Kötü Biri
Selam ben serkan şimdi yazacağım şeyler belki yayınlanmaz ama ben bunu anlatmak istiyorum yaşlı kadınlara karşı ilgim çok fazla ve bu yüzden inanın ta
98
Komşumuz Emel
Sabah işe gitmek için 7.30 da kalkarım. Cep telefonumun alarmı o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep aynı saatte uyanırım. Ama geçen gün uyandığ
462
At Seven
Şu anda 49 yaşındayım.İstemeyerekte olsa beni şehirden zengin bir adamın oğluna verdiler. Önceleri sevmesem de sonradan alıştım. Kocam çok iyi bir sik
246
mNBAeACGuI
3d7Yub devsxmyilotv, [url=http://fdhklqbkcapb.com/]fdhklqbkcapb[/url], [link=http://jtbgqgylpnrc.com/]jtbgqgylpnrc[/link], http://vwpsqhgxppoc.com/İs
0
Teyzem Benim
Ben 29 yaşında teyzem 38 yaşındadır teyzem 20 yaşında evlendi eniştem tam salağın tekidir duyduğuma göre eniştemde erken boşalma varmış onun için fazl
133
Kuzenimle Ben_
Ben size gecen yaz basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum.Gecen yaz türkiyeye geldigimizde benim yaslarda (22) akrabalarin kizlari olamadigindan,
1439
Otobüste Götümü Siken Eniştemmiş
Ben İstanbuldan Aysu.İlkokul 2 den terkim.Buyüzden cahil sayılırım.Şu anda 14 yaşındayım.Ben temizlik yapmak için teyzemlerin gecekondusuna gidiyordum
838
Marigo
merhabalar ben ufuk su an 22 yasındayım basımdan 4 yıl önce gecen bir olayı sizlerle paylamak istiyorum. Ben beyaz esya servisinde teknısyenım yanı ta
159
Ah Bodrum Ah2
Ah bodrum ah...2 arkadaşlar attığınız e-mailler için teşekkür ederim...yoğun istekleri kıramayıp hikayeme devam etmek istiyorum......................
722
Mandalları Taktım
Selamlar. Sizlere İnternet’ten tanıştığım bir bayan ile başımdan geçen gerçek maceramı anlatmak istiyorum. Bu siteyi uzun bir süredir takip ediyorum v
449
Dalgali Deniz
Dalgalı Deniz mrb ben izmirden can.yazın bodruma gideriz.bütün yazı bodrumda geçirirm.geçen yaz yine bodrumdaydım arkadaş geldi izmirden 1 haftalığın
699
Ablamı Gece Düzdüm
Ablamı Gece Düzdüm Slm ben z.... 180 boyunda esmerim 18 yaşındayım size başımdan geçen bir olayı anlatayım 1 yıl önce saat 12.00 sıralarında ane
2020
Çıtır Komşu Kızı
Evimizin karşısında komşumuzun kızı şule vardı. 17 yaşındaydı. fiziği mükemmeldi. hiç aklımdan çıkmaz fakat nasıl yaklaşacağımı bilemezdim. babamlar e
1013