Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sexxxxx ve sikis sex hikayeleri


sexxxxx ve sikis

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Bir Memurun Ailesi Ileeee
Bir memurun ailesi ileeee bizim sınfta herkesin bildiği bir sapık kız var.sexten filan bahseder.aslında ben hepsinden edepsiz ve sex hayranıyımdır.da
1064
Turkçe Seks Hikayeleri Sex Hikayeleri Erotik Hikayeler Erotik Hikaye Porno Hikaye Porno Hikayeler Yaşanmış Gerçek Gercek Seks Hikayeleri Yasanmis Sex Hikaye Seks Hikaye Fantazi
Hep aklımdaydıMerhaba ben 25 yaşında 180 boyunda bir gencim.sizlerle yaşadım o muhteşemoayı paylaşmak istiyorum.asklerimi bitirdikten sonra istanbula
0
Karım Nuray Ile Saunada
|Uzaktan tanıdığım bir arkadaşım saunada çalışıyordu.lüks otelin saunası olduğundan kızlı erkekli saunaydı.başka bir arkadaşımda piyasadan iki kız bul
475
Teyzem Ve Kızlarının Kölesiyim
Dominant teyzemin ve hülya ablamın eziyetlerini ilk hikayemde anlatmıştım. Eziyetler yeni başlıyor gibiydi. Artık her yerim ağdalanmış tertemiz olmuş
411
Naz Teyzesi Bodrumda Volkan`ı Yedi
Naz Teyzesi Bodrumda Volkan`ı Yedi İki sokak ötemde yine benim gibi dul olan 34 yaşındaki arkadaşım Zuhal oğlu 18 yaşındaki Volkan ile birlikte otu
2189
Herşey O Gögüsleri Görmemle Başladı
|ben 15 yaşında bir gencim bizim liseye cillop gibi çok güzel bi kız geldi memeleri çok büyük vee güzeldi o bizim liseye geldiginden beri onu sikmeyi
235
18lik Kizin Sikilmemis Ami
18lik kızın Sikilmemiş Amı bu hikayeyi urfadan yazıyorum ben lise 3 te 18 yaşında yakışıklı bir gencim. bu lise 3 te iken bir ay önce başımdan geçti.
2458
Sadece Adı Yudum
ben 28 yaşında etrafında gerçekten çok aşırı ilgi gören bir gencimlakabım ise boncuk evde bilgisayarım olmasına ragmen internet cafeye gitmektenasla k
169
AMCA OĞLUMUN SİKİŞİ
 selam arkadaslar ben HAZAL bu hikayeyi okuyan ya çekmeye baslasın ya da okuduktan sonra hemen sikecek birini bulup siksin ben üniversite okuan&n
766
Sonunda Siktim
|Mrb ben bursadan Tugay.Bende sizlerle bir anımı paylaşıcam.Bu olay birhafta önce oldu.Ben 18 yaşındayım futbolcu olduğum için vücudum kaslı ve bu yüz
514
O An İlk Erkegimle
Ben 16 yasında izmitte oturan bir erkegim fazla uzatmadan hikayeme geceyim ben 7.ci sınftan beri tanıdıgım bi arkadasım vardı adıa orhandı ben 16 yas
459
Yasak Fantezi
Mrb ben aşkın 3 yıllık evliliğimizde eşim aynurla aramızda herşeyi denemiştik.aramızda fanteziler kuruyot her türü deniyorduk çok zaman sevişirken
350
Okunmaya Deyer
Okunmaya deyer mrh sexhikayeleri okuyuculari bu yazacagim hikaye tamamen gercektir bazi hikayeler bana cok sacma geliyor inanin gercek bulmuyorum. ad
90
Zavallı Yengem
Ben 1972 doğumlu yakışıklı sayılacak bir gencim. Size çok arzuladığım yenngemi nasıl siktiğimi anlatacagım. Bir gün pono sinemada film seyrederken ç
656
Niyetimizi Bozmustuk
Niyetimizi bozmuştuk Bir ilkbahar günüydü ben ve birkac arkadaşım bir okulun önünde kız avına çıkmıştık benim bir arkadaşım vardı adı mahmutu o zaman
93
Baldızımın Ayakları
Ben ayak fetişiyim .Bir gün bursada işim çıktı Bursaya işim halletip bacanaklara gidip 1 gece kalıp memlekete geri dönecektim.bacanağın atölyesine uğr
453
O Ve Ben
Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve ço
252
Harman Zamanı Geldi
Artık harman zamanı gelmişti. Harman kovumu için yeni, genç, güçlü kuvvetli bir ata ihtiyacımız vardı. Babam Akhisarın hayvan pazarına gitmişti. Besil
178
İZMİTLİ ECE VE KANKASI
Merhabalar. Bu hikaye tamamı ile gercektir. Olay bundan 3 ay once oldu . Bulundugum yerde kı ınternet cafede hem chat yapar hemde ıcerım bazı zamanla
451
Azmıştım
MERHABALAR.ben kücüklüğümden buyana arkadaşlarla evcilik oynar bir okarı olur bir ben karı olr birbirimizi cocuklarımız olsundiye sikerdik.ozamandanbe
360