Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sik istiyor sex hikayeleri


sik istiyor

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
55 Yaşında Bir Kadınım
Merhaba Ben 55 yaşında yaşımı göstermeyen oldukça bakımlı giyimine özen gösteren bir kadınım. Kendimi yaşıma rağmen oldukça seksi bulduğumu söylemeliy
1116
Daha 16 Yaşındaydım
|merhaba adım melisa 160 boyunda esmer bir kızım.size bakireliğimi nasıl verdiğimi anlatacam.lise 2.sınıfa geçmiştim.o sıralar komşumuzun oğlu tarık ü
814
Dantelli Kirmizi Kilot
Dantelli Kırmızı Kilot ablamgilde kalıyordum yigenim benimle her konuda dertleşirdi bana dayı dogum günüm yarın bana ne hediye alacaksın dedi bende b
997
Halamın Oğlu
ben 18 yaşıdayım canım sex hayatında hem kız hem erkek istiyorbir vardı ben devamlı nonlarda kalırdım bir gece onlarda kaldım ev kalabalıktı aynı yat
450
Seyahat
Seyahat.. Bir gün bir iş seyahati için Kastamonu tarafına gittim.Aksam saat 7 gibi müşterileri dolaştıktan sonra otelin yolunu tuttum.Zaten daha önce
764
Bu Kız Deli
Ewet arkadaşlar benim hikayem çok iç gıdıklayıcı olacağını tahmın edıorum;Bir gün oznurla parkta tanıştım birkaç görüşmenin ardından ewime dawet ettim
754
Genç Erkekle Harika Bir Sex Yaşadım..
Merhaba adım asuman 47 yaşındayım eşimi kaybedeli yıllar oldu anlayacağınız bekarım dul da deniliyor bir değişle. Arkadaşlar arasında bilirsiniz kadın
548
Halam
Meraba ben ali 21 yasındayım istanbulda özel bi üniwersitesinde hukuk egitimi almaktayım. Neyse konuya giriyim. Benim 32 yasında dul bi halam war adı
962
SONRADAN GÖRMELER VE NURAY
| Kaç yıldır kocası zenginleştikçe onu ihmal ediyordu. Fakir dünyadan geldiği için zenginlik başını döndürmüştü. Normalde kapalı tesettürlü bir
478
Coğrafya Hocasını Doyurdum
|Selam ben İzmirden Tamer bu olayın tamamı gerçektir.Lise1 sınıfın sonlarındayken başımdan geçen güzel olayı sizlere yazacağım.Aylardan Nisan ayıydı v
272
Komsumuz Naciye Teyze
Komşumuz Naciye Teyze Biz 14 yaşında iki arkadaşız... Bu olay iki ay önce gerçekleşti.. Ben ve arkadaşım komşumuz naciye teyzeyi ziyarete gitmiştik.
168
Bekçi Köpekleri
İnetrnette hayvalarla sex olayı baya dikkatimi çekmişti . neyapıp etmelibende denemeliydim. ama nasıl olacaktı. büyük şehirde olmanın vediği sıkıntı .
0
Tecavuz
|merhaba ben ali yaşım 21 bundan 3 yıl once bı pılan yaptım arkadaşlarla annem ve babam ankaraya gitmişti ogun 13 gun gelmiyeceklerdi arkadaşlar ban
160
akdenizde muhteşem gece
mrb anlatacağım hikaye tamamen gerçek tirbundan 3 ay falan öncesi bi bayan arkadaşım bize geldi erkek arkadaşıyla kavga ettiklerini biraz moralinin bo
1182
İstanbul`a Giderken
Bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatayım size, sakın olur mu demeyin. Bal gibi oldu işte. Kocam, yıllık iznini almıştı. 17-18 yıllık evli olmamıza ra
911
Abim Çok Yakışıklıydı
BEN ŞUAN 22 YAŞINDAYIN.SİZE ANLATACAĞIM OLAY BEN 20 YAŞINDA İKEN GERÇEKLEŞTİ.ABİM BENDEN 2 YAŞ BÜYÜK,UZUN BOYLU VE HER KIZIN YATMAK İSTEYECEĞİ BİR TİP
1119
Kuzenim Suna
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Kuzenim 30 yaşında evli ve 3 çocuk annesi. Kendisi 1.65 boyunda balık etli güzel bir kadın.Ben ise 1.84
489
Komsunun Kizi
|ben almanya nurnbergden huseyin bir gun is donusu saat 1930 siralari evin merdivenkerini yorgun yorgun tirmanirken komsunun kizi tanja 17 ya rasladi
766
Kapıcımız Bekir Amca
Ben sevtap 32 yasındayım.1,65 boyunda 100 65 95 olculerıne sahibim.bundan iki yıl önce basımdan gecen güzel bir anıyı anlatmak istiyorum. Esimden yeni
555
KARsI APARTMAN
KARŞI APARTMAN Herkese slm. Geçen sene başımdan geçen ilginç bir anımı sizlere aktarayım. Şu an 22 yaşındayım ve Türkiye de yaşadığımız için bir kızı
452