Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sikişiz/org sex hikayeleri


sikişiz/org

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
YENGEM Ve KARIM SİKTİM
|Gündüz genelde eve gelmeyen biriyim birgün öğle vakti eve gelmem gerektiğiiçin evin yolunu tuttum eve geldiğimde anahtarım olduğu için kapıyı kendim
231
Ilk Kez 2
O günden sonra hep o sinemaya yalnız gitme fikri kafamı meşgul ediyordu. Ama cesaretimi bir ay boyunca toplayamadım. Annemler 1 haftalığına istanbul a
537
Ablamın Erkeği Beni Genişletti
Ben anlatacağım olay geçtiğinde 12 yaşındaydım.Ablam ise 18 yaşındaydı.Murat adında erkek arkadaşıyla sürekli gezerlerdi.Bir gün ablam benimle konuşma
1194
Arzulu Seks
Merhaba Hikaye.net okuyucuları.Ben Ankara’dan ve 17 yaşındayım.Anlatacağım olay yaklaşık bir ay önce oldu. Bizim sınıfta esmer,bomba gibi
618
Yengemin Ayakları
Bu olay geçen yıl başımdan geçti üniversite son sınıfta başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Biz Ankara nın güzel bir semtinde oturuyoruz.Yenge
0
Modern Zamanda Kiz Isteme
Modern Zamanda Kız İsteme - Efendiim hoş geldiniz - Hoş bulduk efendim - Buyurun şöyle rahat oturun - Aman efendim siz rahatsız olmayın lütfen
750
Ah Derya
|slm ben mustafa sıze bu yaz basımdan gecen bı olayı anlatacagım bı hafta sonu kız arkadasım derya ıle bıze gıttık evde kımse yoktu tabı ben bunu fırs
502
Olgun Kadına Jigolo Oldum Şaşkınlıkla
Selam arkadaşlar ben tolga ve boluda oturuyorum. 1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim. Neyse fazla uzatmadan hıkayeme
812
Amca Oğluna Sikilmek
Selam millet,Herkese merhaba ben 19 yaşında erkeğim. Sizlere başımdan geçengerçek bir yaşantıyı anlatacağım. Bundan tam 1 yıl önceydi. O zamanlar 18ya
780
Hayatimin En Guzel Kongresi
Hayatımın En Güzel Kongresi! O gün Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda sıkıcı mı sıkıcı bir kongre beni bekliyordu. Ama öyle olmadı! Neden mi?Öğlene
125
Okul Cikisi Otobuste
Okul çıkışı otobüste slm ben kütahydan elif. tüm liseli kızlar gibi bende okula gidince etğimi kıvırırdım.o gün akşam okul çıkışı otobüs durağına git
3139
Öğretmen Evi
Aysula son yaşadığımız olayın üzerinden 1 yıl geçmişti. Seyahate çıkmıştık. Ege ve akdenizi gezecektik. Gittiğimiz yerlerde birer gece konaklıyorduk.
634
Beklenmeyen Anda
Beklenmeyen Anda 18 Yasinda bir genc kizim. Cumartesi gunu hic beklemedigim anda yasadigim seyler benim icin sok ediciydi. Daha once chatda tanistigi
417
4 Kisi Birden
4 kişi birden... mrb benim adım sedef.21 yaşında çok güzel iri göğüslü bi kızım.bi özel şirkette sekreter olarak çalışıyorum.şirkette serkan diye muh
774
Iki Senelik Özlem
Slm herkese hikayeme geçmeden önce kendimden ve hikayenin diyer kahramanından bahsedeyim adım seren 14 yaşında balık etli esmer bi kızım onurda 20 yaş
228
Zevkialem
Slm ben ahmet annemi hep hayal ederdim annem 37 yaşında oldukça güzel biridir annemi hep arzulamışımdır annemle birgün evde yanlızdık annem mini bi
248
patronumun paspasıyım
bir gün mesaiye kalmıştım saat 10 civarı idi .patronuma bir şey sormak için girdiğimd kanepenin üzerinde çoraplarını çıkarmış yatıyordu bendezaten giz
2621
Bayilana Kadar Siktirdim Ve Sikistim
Bayilana kadar siktirdim ve sikistim. merhaba sayin okuyucular. Adim Pembe ankarada dogdum ve cocuklarimla bir hollandada yasiyorum. Yasim 43. yasli
2796
Karimi Elimle Siktirdim
Karımı Elimle Siktirdim biz 16 yıllık evliyiz eşim ilk başlarda sexten çok uzaktı son üç yıldır deli gibi sevişir oldu bu arada fantazilerde geliştir
739
REYHAN
slm arkadaslar ben hakan size yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum bundan bir sene kadar once isten izin alip kiz arkadasimla sikismeye gidekcektik
191