Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türkçe konuşmalı gay porn sex hikayeleri


türkçe konuşmalı gay porn

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Mac Sevdasi
Maç Sevdası Ben 22 yasinda universite 3. Sinifta okuyan bir erkegim. Simdiye kadar pek oyle ciddi sayilabilecek bir iligski yasamadim. Ben bir kiz go
611
Türkiye`ye Izne Gelmiştik
Bem Cem. 21 yaşlarında Londra`da yaşayan bir biseksüelim. Ağustos ayıydı. Türkiye`ye izine gitmiştik. Köyümüz Yoncalı`da tabaiatın inanılmaz güzellikl
721
ABLAMI BANYODA SİKTİM
|Merhaba dostlar ben Ankadan Serkan ben 22 ablam Gönül ise 33 yaşında beyaz tenli iri göğüslü ve daima bakımlı çok çekici bir hatundur.Çok fazla da aç
780
GÖRMEDEN BİRBİRİMİZİ
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismai
131
Dayı Kızı
|bundan 2 sene önce dayımın kızı olan 16 yasındaki elif yeni bilgisayar almıstı ve bana telefob edip bilgisayar da bi sorujn var gelip bakarmısın dedi
0
Ayaklarimin Altinda
Merhaba, Ben simdi size kolem olan bir salagi anlatacagim Izmirde calistigim yerde sabahlari herkes benim is yerine girmemle birlikte bana bakip
669
14 Lük Kızla Anal
Bizim apartmanda yöneticinin 14 yaşında Arzu adında bir kızı vardı.Benden matematik dersleri alırdı.Bir gün ders sırasında benimki sıcaktandan dikildi
1178
31in Zararlari
31`in Zararları Benim hikayem biraz arkadaşlar biraz bahtsızlıktan ibarettir... Neyse bi gün iş yerindeyim, çalışıyorum. Bi de bi patroniçem var
879
Chatte Gelen Güzellik
selam öncelikle bu sitede sizlerle yaşamak istediğim şeyleripaylaşmaktan kıvanç duyuyorum. bundan bir kaç ay önce akşam nette girdim. ve şöyle bir s
529
Semih Ve Ayla Costu
Semih ve ayla coştu Bu olayın üzerinden iki hafta geçmişti. Eşimle ben ayla ve hakan olayını konuşuyorduk. İnsan kendi kardeşi ile böyle şeyleri yaşa
117
Abimleden Sonra
Abimleden Sonra Selam tekrar. Okuyanlar bilir. Barda abimle nasıl seviştiğimi yazmıştım. Elbiseme bulaşan spermleri temizlemek için lavaboua gitmişti
794
Ben Karım Ve Baldızım
Merhaba,ben Murat ve almanyadan yaziyorum. Ben su an 36 ve esim Emel 32 yasinda. Bundan 13 sene evvel türkiyede evlendim ve esimi buraya getirdim.Her
1201
Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası
Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası Ailem bir süreliğine tatile çıkmıştı sol elimin işaret parmağı kırık olduğundan bana yardım için birkaç günlüğüne teyz
2016
Amcamin Oglu Ile Yaptiklarim
-------------------------------------------------------------------------------- Amcamın Oğlu İle Yaptıklarım merhaba ben serhan size gerçek bir a
140
19 yaşındaki erkek kardeşim
Mrb. aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan old
13622
Mecburiyetten
Adım Derya. Başımdan geçen olay tüm genç kızlara ibret olsun diye yazdım. 18 yaşında sevgilimden hamile kalmıştım. Ve beni bu yüzden terk etti. Sonra
594
Canlı Canlı
İşte arkadaşlar canlı canlı inanın şu an karşımda komşu oğlu hakan karım sema yı sikiyor daha doğrusu sikini yalıyor offff harika bir şey ya ne zaman
335
Kocamın Inadına
Kocamla devamli sikisirken devamli hayel kurmasini cok severiz bazen sex sitelerine bakariz bazen ise bana sex hatlarini telefonlakocamla devamli siki
782
Pompacılar
Bi gun yawuz diye bi arkadasımızn ewindedik o gune kadar yawuzun bole biri oldunu bilmiyodum zaten oda gecenın ılerleyen saatlerınde kendını gostermey
160
Sinamadaki Şanslı Kızlar
Sinamadaki Şanslı Kızlar Merhaba ben 25 yaşında 1,75 boyunda fazla yakışıklı olmayan ama sempatık olan bırıyım.. başımdan gecen olayı size anlatmak
666