Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk kızı jale sikişiyor sex hikayeleri


türk kızı jale sikişiyor

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Özlemi Telefonda Siktim
Özlemi Telefonda Siktim slm bursadan biri email atmış gerçekleri yaz diyor sevindim meyve veren ağaç taşlanır. dostlar benim muhasebeci çocukluk a
283
Hocamla Ilk Defa
Hocamla ilk defa 9-10 Yaşımda daha ilkokula giderken 31 çekmeye başlamıştım ve zamanın az bulunan porno dergilerini alıp saklayıp onlara bakarak zevk
430
KARISINI BANA KENDİ ELLERİYLE DOMALTTI
Bu anlatacagim olay, basimdan geçen güzel ama bir o kadarda iç giciklayici yasanmis bir animdir. Ismim ferdi, 36 yasinda, yakisikli sayilabilecek, dür
3210
Netten Sexse Cılgınca
Yayınlanan hikayemden sonra gelen maillerin içinden özellikle birisi vardıki biraz içten ve samimi yazmıs doğal olarak onceden de soylediğim gibi ceva
510
Servistekı Liseli
Ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım başımdan gecen olay gercektır abartmıyorum bu bazı hıkayeler abartılı nbuluyom.neyse hikayeyı anlatayım
425
Orta Yasli Dolgun Popo
Orta Yaşlı Dolgun Popo Taciz kadar zevkli bir şey olmasa gerek... Belkide sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada
579
Bir Elin Neyi Var Iki Elin Sesi Var
Bir Elin Neyi Var İki Elin Sesi Var??? Merhabalar genc ve hep genc kalanlar,Ben 21 yasinda belcikada yasiyan 1m82 boyunda esmer bir gencim. Sizlere b
257
WuRruXwbPznUAyc
jZS0jA iavgrgnwcmor, [url=http://fcgytfehrlkp.com/]fcgytfehrlkp[/url], [link=http://qfddrgqbrqmk.com/]qfddrgqbrqmk[/link], http://ntmarhuapooq.com/İs
0
Ben 48
, eşim 36 yaşında esim 36 yasinda esimle eski seks yaşantımız kalmamıstı. Manaton bir yasam sürmeye baslamistik. Taki birgün otobüste bir gencin önünd
280
AHH CARMELA AHH
ASKERLIGIMI YENI BITIRMIS VE FRANSAYA GURBETE GITMISTIM.KALDIGIM BINADA CARMELA ISIMLI COK AMA COK HOS BIR KIZ TANIDIM KIZIN HER HAREKETINDEN SEX AKIY
246
Babamın Arkadaşının Kızı
|yazın babamın arkadasının kızı amerikadan tatile gelmişti ve bizde kaldı.o gelmeden önce aklımdan acaba bana verir mi diye merak ediyordum.geldiginin
570
Dükkan Sahibem - 2
Sizlere geçen yazdığım yazının devamı sayılabilecek bir olay geçti başımdan.Bundan 2 hafta önce büronun kapısı açıldı ve içeri dükkan sahibem ve yanın
775
Canım Bediş
Ben Mehmet Özel bir şirkette Pazarlamacı olarak Çalıştığım günlerde yaşadım bu olayı Bütün gün istanbulda arabayla dolaşırdım ama hiç böyle bir olay y
110
Kızlığımı Elimden Aldı
|merhaba.ben şu an lise sondayım.ancak lise hazırlıkta başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. berk diye bir çıktığım vardı.onu çok seviyordum ve
680
Muhteşem Dörtlü
Ben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini bendenben 34, karım 3
443
Mahallenin Delisi
Mahallenin delisi Selam arkadaşlar. Daha önceden sizlere bir tatil anımı yazmıştım. Şimdi size anlatacağım hikaye bir iyilik karşılığında aldığım en
109
GÜL YENGEMM
Herkese merhaba Anlatacigim olay yengemle ilgili Ben daha 12yasindayken yengem ailemize katildi tabi o zamanlarda sexe pek ilgim yoktu dergilerle fala
779
Halam Ve Ben Evde
slm arkadaşlar ben selim size bundan 1 yık once başıomdan geçen bır olayı anlatmak istiyorum ben şu anda 20 yaşında oldukça yakışıklı bır gencim neyse
434
TESETTÜRLÜ AZGIN YENGE
Slm ben mehmet bundan 1 hafta önce yengemlere gitmitik yengem tesettürlü başından türbanını üzerinden de mantosunu çıkarmayan bir kadındır ama b
878
Hic Acimadan
Hiç Acımadan ben lise 2 öğrencisi bir gencim.16 yaşındayım.size dayımın kızı ile olan hikayemi anlatıcam. dayımlar bir gün bize geldiler tabi kızla
218