Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

teyze sikiş hikayesi izle sex hikayeleri


teyze sikiş hikayesi izle

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Otobus Fantezisi
Otobüs fantezisi Merhaba ben Ankara’da oturmakta ve üniversite son sınıfta bulunmaktayım. Başımdan geçmiş ilginç bir olayı anlatmak istiyorum a
137
Bakireligin Kanlı Sonu
Ben yucel dersane ogrencisiyim dersane kız larını bilir siniz hepsi simarık ve zengın aile kızlarıdır neyse ben uzun boylu cekici bir erkegim dersaned
849
Sinamada Sex
BİZ İZMİRDE OTURAN İKİ SEVGİLİYİZ biz sinamayı çok severiz ama aklımızda sinamada sex yapma olayı hiç geçmemişti neyse lafı uzatmayalım birgün ben ve
160
Seksi Seda
Mrb ben hikayemi manisadan anlatacam ben orta okul son sınıfların okuyan bi öğrenciyim tabi bı çağlar benim tam seks isteklerimin arttığı çağlar neyse
782
GruP SeX
GruP_SeX Merhabalar gene ben basınızın belası bursalı bebeg bır kaç mail atan arkadasıma resmımı yollamıstım ve benden etkılenen çok tatlı kızlar da
459
Teyzemin Amı Çok Dar
|slm ben 19 yaşında seksiseven ama geç bulanlardanım neyse olay 2004 6 ıncıayın 13 ünde oldu teyzem 25 yaşında çok seksi ve kapalı biridir her gün sa
650
Okulda Sex
|merhaba ben harun ben size okulda yaptığım seksi anlatıyorum her pazartesi günü bizim beden dersi vardı oderste biz merveyle nöbrtçi idik merve ozama
0
Abımın Mukemmel Baldızı
O gün maç seyretmek için abim beni çağırmıştı. Ağabeyimin evine girdim. Orada yengem kız kardeşi Demet’i de çağırmış. İkisi bir mutfakta bazı ha
900
Arkadaşımın Karısıyla
|birgün arkadaşımın evine gittim ismi hasan 2 sene önce evlenmişti karısı cekici ve güzeldi aslında ona karşı öyle bir düşünce beslemedim ne olduysa o
525
Yirtik Picama 3
Evet hikaye severler daha once annemle tabulari astigimiz icin serbestce nerde yalniz yakalasam ya gotunu oksayip yada arkasindan sarilip surtunmeye b
521
Bi Sex
Bi sex Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1. 77 Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum, neyse bunlar onemli konular deg
0
Sevgilim Ve Annesi
Birgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kız arkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehirbirgün kız arkdaşı
525
Okumadan Karar Verme Kaybedersin
|merhaba ben ank da oturuyorum bu olay %100 gercektir ve bu yüzden gercek isimler kullanmiycagim ben Ferat 16 yasindaydim o zamanlar dayimgil ise ank
693
Ilk Aşkım(sikişim)
Merhaba öncelikle bu hikayeyei sizinle paylaşacağım için çok mutluyum. ben 23 yaşındayım o kadar ateşliydim ama bir türlü ateşimi söndürecek birini bu
779
Halamı Evinde Becerdim
Slm arkadaşlar bu anlatacağım hikaye gerçektir.ben 23 yaşında 1,74 boyunda bir gencim.neyse aylardan temmuzdu ve hava sıcaktı.ben o gün halama gittim.
1387
Köy Günlüğü
BEN ANKARADAN YAZIYORUM. BENİM BİR DAYIMIN KIZI VARDIR. AKILLIARA ZARAR. GÜZEL DENİLEBİLECEK KADAR GÜZELDER AMA BİR VÜCUDU VARDIR SANIRSINIZ TAŞ.BİR G
803
Hocamla Ilk Defa
Hocamla ilk defa 9-10 Yaşımda daha ilkokula giderken 31 çekmeye başlamıştım ve zamanın az bulunan porno dergilerini alıp saklayıp onlara bakarak zevk
460
Hızlı Kovboy 3
Yatağın ucuna geldiğimizde Sevili yatağa yavaşça bıraktım. Bana yatağa uzan bakalım şekerim dedi. Yatağa uzandım tam sikimin üstüne oturmasını beklerk
466
Antalyali Cift
Antalyalı Çift selam umarım beyenirsiniz.ben alanyada otelde calısıyorum vede calıstıgım otelde kalıyorum kılsız vucudum var sexde sınır tanımam.E ve
179
Kardeşimin Çocuğu
Ben 21 yasında esmer, uzun boylu ve kapalı bir kızım. Annemler köye gittiğinde kardeşimle evde yalnız kalmıştık. Kardeşim salonda yattığı için geceler
1400