Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

trvestiporno. sex hikayeleri


trvestiporno.

Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Amcık
Ben ali yaşım 26 komşumuzun kızı suzana uzun zamandır hayrandım ve onu her görüşümde sikim odun gibi oluyor onu sikecegim günün hayalini kuruyordum su
866
Kısa Hikaye
Fulyayı Her Zaman Slm ben izimirden mert.Şu an yazdığım hikaye geçen sene ramazan bayramında yasandı.ben kendimden bahsedeyim 1,80 boyunda esme
766
Azgın Kızıl
Her insanın hayatında önemli etkiler bırakan ve bundan dolayı unutulmaz olan insanlar olmuştur. Bu insanlar o denli etkiler bırakırlar ki bazen üzerim
1094
Arşivde Dahıttım Haticeyi - 2
Havanin giderek karardigini,once yavas yavas ciseleyerek arsivin kodaltindaki penceresinin uzerindeki mazgallara carpan yagmurun,daha sonragokgurultus
635
Dayı Kızı Zeynep
Ben istanbuldan serar size dayımın kızı zeyneple olan sex hikayemi anlatıcam günlerden salıydı ve dayımın kızı okul cıkısı bilgisayarda işi olduğu içi
548
Dayımın Karısı
Aklıma her geldiğinde sikimi kaldıran bir olayı anlatcam şimdi size. Antalya`da oturan dayımlara ziyarete gitmiştik. Zeynep`i ilk defa böyle görüyordu
895
Meğer Niyetleri Beni Sikmekmiş
|merhaba yine ben burak... Yazlıktayken başımdan geçen tecavüzü anlatmıştım size geçen yazımda, hani kabine zorla giren arkadaşımın abisinin askerl
200
Baldızım Ve Ben
Bır gun dukkanda oturmus ensest hıkaye okuyordum.cok gerılmıstım tam o sırada baldızımın sesını duymustum.bu hıkayenın üstüne iyi gidecekti onu sikmek
460
17 De Ilk Kez
Merhaba.mert benim ilkokuldan beri arkadaşımdı ve onu sikmeyi çok istiyordum 31 çekerken sürekli onu düşünüyordum. bi akşam saat 10 gibi cafede oturur
496
İLK HEDEF DAYIMIN KIZI
 Selam ben kaan 19 yaşındayım ve antalyada oturuyoruz şimdi size eski bir hikayemi anlatacağım.Bundan 2 yıl önce aylardan eylüldü o zamanlar dayı
708
Kaçak Esin
Selam ben uzun zamandır sitenizi takip ediorum.nese fazla uzatmadan hikayeme gçiorum. Bizim mahallede esin diye çok mükemmel bi hatun vardı biz sürek
537
Otel Odası
slm iki yıl önce eylence hayatına baya dalmıştım ama öyle pahalıveya lüx ortamlarda deyil bütcemin yettiyi pavyon ve barlarda takılırdım birgünarkadaş
645
SevGiLimLe KenDİ EvinDe
Selam ..Ben İstanbuldan Katılıyorum.Size Başımda Gecen Hikayeyi Anlatcam.Sevgilimin Adı Buse.Buse İle Hafta Sonu Buluşup bir yerde oturduk.iceceklerim
169
Yeliz 1
YELİZ 1  Merhaba ben Ankara dan Yeliz; 23 yaşımdayım 1,68 boyunda 52 kilo ve 92-60-90 ölçülere sahibim.Esmerim,mavi gözlerim balık eti vücudum v
193
Otelde Seviştik
Her şey bundan dört ay önce chatte başladı. Nikini beğendiğim bir bayanaözelinde merhaba deyip, cevap alamayınca, “galiba sizi sohbet esnasında rahats
645
Alsancağın Meşhur Eshotları
Merhaba ben lucifer 23 yaşındayım. Birgün işe gitmek içi sabah erken kalktım. Ben Gaziemirde oturuyorum. genelde sabahları eshotlar çok kalabalık olur
450
Yaşlı Kadın Oğlu Ve Ben
Bugünde hem arkadaşımı hem de annesini nasıl siktiğimi anlatacam. Arkadaşım bir gün istersen anemide sikebilirsin dedi. [kırılan mikroskop] tamam dedi
587
Banyoda
Banyoda... selam ben göktan size başımdan geçen hikayeyi anlatıcam.Tamamen gerçek. Halam 30 yaşında 7 yıl önce boşandı şu an dul.Halam boşandıktan
621
Masajda 31
Günlerdir kendimi çok yorgun hissediyordum ve sıkı bir masaja ihtiyacım vardı ama kendime doğrudürüst masaj yaptıracak birini bulamıyordum. Otellere f
125
bilge bakire değil
slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti k
1539