Site Haritasi  iLetisim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sex hikayeleri


Hikaye Açıklaması Okunma Sayısı
Kocama Tapıyorum
Ben 40 yaşında, 18 yıldır evli bir kadınım. Kocamla her konuda çok iyianlaşıyoruz ve oldukça mutlu bir evliliğimiz var. İkimiz de çok açık görüşlüyüzv
278
Alt Komsum Lezbiyenmis
Lezbiyen Sex -------------------------------------------------------------------------------- Alt komsum lezbiyenmiş.. Merhaba ben niğdeden nes
2676
Bal Baldızım
baldızımın çocuğu rahatsızlanmış ve büyük şehire bize getirmişlerdi.baldızımın eşi içkici biri olduğu için sex hayatları çok kötüydü (baldızımın dediğ
413
Komşunun Kızı
Merhaba ben yakup.bizim komşunun kızı var Bulgar adı:Emilya15 yaşında bende 15 yaşındayım.ama kız okadar güzel ki kalçaları memeleri falan.ikimiz ark
430
Apartmanda Gotten
Apartmanda götten sevgilimle birbirimize yanıyoruz her cumartesi gecesi msjlaşıp birbirimizi boşaltıyoruz birgün teyzemin oğlunun oturduğu apartm
539
Sadece Adı Yudum
ben 28 yaşında etrafında gerçekten çok aşırı ilgi gören bir gencimlakabım ise boncuk evde bilgisayarım olmasına ragmen internet cafeye gitmektenasla k
169
Yaşam
slm ben manisdan serkan.size anlatacağım hikaye ksesinlikle doğrudur.ben izmirde üniversitede okuyordum.birkaç arkadaş yani 3 kişi ev kiraladık ve evd
199
Güzel Hemşire
Herkese merhaba ünv yıllarımı çalışarak okuduğum için her fırsatı iş yüznden kaçırdım 3 yıl sürekli akşamlrı hayal ederek masturbasyon yapıyordum.4 yı
555
Nermin Teyze Beni Baştan Çıkardı
Geçen yaz yasadıgım bir olayı gönderiyorum..çalışdigim otele üniversiteden arkadaşımı davet etmiştim.aynı zamanda ailesinide..yalnız annesiyle gelmişt
156
ANTEPLİ SEVGİLİM
mrb size ilk defa yazıyorum umarım beğenirsiniz. 24 yaşında 1 70 boyunda 66 kilo ağırlığında yakışıklı bir gencim. 2001 yılında üniversiteyi kazandım
180
Yazanede50lik
Uluslar arası bir gazetede calısıyorum reklam satıstayım catkapı girdim bir sirkete görüsecegim kisi 50 yaslarında bakımlı ve cekici bir bayan re
287
Bende Tecavuz Ettim
Bende tecavüz ettim we sonunda bende milli oldum hemde bitecavüz olayı ile!! ben 16 yasında bi delikanlıyım!! bizim okulda götü manyak güzel b fizik
427
Kız Kardeşim Artık Karım Gibi
Merhaba 1982 doğumluyum doğma büyüme istanbulluyum birde kardeşim var oda 1988 doğumlu 2 kardeşiz. Evimiz 2 oda 1 salon odalardan birinde anne ve bab
1179
Baldızımı Siktim
Baldızımı Sikim selam.ben 29 yasinda yakiskli bir beyim.ben size basimdan gecen gercek olayi anlatacam.hemde fazal degil alti ay once ki bir olayi
138
Sarışın Komşum
Beş yıl kadar önce, ev almak için ev bakıyorduk, en son gezmekten bıktıkayaklarımıza kara sular inmeye başlamıştı ki. İş arkadaşım yeni bir evaldıkl
513
Yilbasi Surprizi Travesti
Yılbaşı Sürprizi Travesti Bu olay tamamen gerçektir. Hayatın zevklerine 25 yaşından sonra vardığım bu günü, biraz uzun olsa da detaylarıyla anlatmak
212
Siktim Onu Bir Kere
|slm.ben 15 yasında bir lise 1 ögrencisiyim.gecen haftaya kadar hic sexs yapmamıstım.ama gecen pzt.beden egitimi dersinde . konusuyordum.bana sordu.
104
Zevk..!!
Hikayem bu sene yanı hatta bu hafta oldu cocukluk arkadasın ademle orta okuldan bu yana sıkısıyorduk we ılıskımız hiç kopamıstı ademın yaragı fazla bu
339
Merakın Sonu
Adım emine karşı cinsi çok merak ederdim henüz 12 yaşındaydım yeni ergenlik çağına girmiştim adet oluyordum ama amımda kıllar çıkmaya başlamamıştı nas
251
Sekreterin Çorapları 1
Merhaba ben Ankaradan Ayak sever.Ayak fetişiyimdir özellikle de o güzel çoraplardan olursa.Uzun zamandır sitenizi beğenerek takip ediyorum.25 yaşında
81